پاورپوینت، مدیریت بازار در انواع بازارها، 113اسلاید،powerpoint

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت بازار در انواع بازارها در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 113 اسلاید

دانلود پاورپوینت، مدیریت بازار در انواع بازارها، 113اسلاید،powerpoint

مدیریت بازار در انواع بازارها
بازاریابی و مدیریت بازار
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل pptx
حجم فایل 369 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 112

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت بازار  در انواع بازارها در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 113 اسلاید

 

فصل اوّل-مفاهیم مدیریت بازار

 

فصل دوم -انواع بازار و محیط بازاریابی

 

فصل سوم -تقسیم بازار و تعیین بازار هدف

 

 

 

 

 

 

نیاز (Need) یعنی کمبود یا حالت محرومیت احساس شده در فرد که آرامش و تعادل انسانـی را بر هم زده و در او انـگیزه ای برای ء ایجاد می کند

 بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می‏باشد.

„

1- بازار فعال ( Active  Market )

2- بازار محتمل ( Possible  Market )

3- بازار بالقوه ( Potential  Market )

4- بازار پنهان ( Latent  Market )

-بازاریابی یعنی انجام فعالیتهایی مثل خرید و فروش کالا، حمل و نقل و انبار کردن آن
- بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شود که جریان کالاها یا خدمات را از تولیدکننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهایی آن هدایت می کند.

-بازاریابی عبارت است از فرایندی که طی آن افراد و گروهها، از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران، خواسته ها و نیازهای خود را تامین می کنند.

خواسته ها بیانگر کیفیت ء نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای از کوشش و تلاش فرد برای نیل به خواسته های نامحدود او صورت می‏گیرد. تنوع طلبی و انتظار دستیابی به امکانات رفاهی و بالا بردن سطح زندگی ناشی از خواسته های انسان است.

خواسته ها بیانگر کیفیت ء نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای از کوشش و تلاش فرد برای نیل به خواسته های نامحدود او صورت می‏گیرد. تنوع طلبی و انتظار دستیابی به امکانات رفاهی و بالا بردن سطح زندگی ناشی از خواسته های انسان است.

دانلود پاورپوینت، مدیریت بازار در انواع بازارها، 113اسلاید،powerpoint

مقاله ترجمه شده آزمایش محدودیت های تئوری ساختاری در تحقیقات حسابداری

مقاله ترجمه شده ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک با فرهنگ عامه: دنیای موزیکال وست اِند (انتهای غربی)

مقاله ترجمه شده اتخاذ نوآوری های حسابداری مدیریت : سازگاری فرهنگ سازمانی و دریافت نتایج

مقاله ترجمه شده آیا مدیر اشتراکی، انتشار انتخاب روش حسابداری را تحت تاثیر قرار می دهد؟

مقاله ترجمه شده آیا سیستم های حسابداری ABC و RCA با مدیریت های کم سود انطباق دارند

مقاله ترجمه شده بازتاب ها در مورد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش حسابداری

مقاله ترجمه شده بازی شبیه سازی رهبری ناب – ترکیب مدیریت صحن کارخانه با حسابداری ناب

بازار ,  ,خواسته ,های ,مدیریت ,• ,  • ,•   ,مدیریت بازار ,خواسته های ,در انواع ,کیفیت ء نیازها ,بیانگر کیفیت ء ,انواع بازارها، 113اسلاید،powerpoint ,پاورپوینت، مدیریت بازار

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ سرآسیاب ملارد ثبت شرکت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادم الرضا ( علیه السّلام )کوثر خدا مطالب اینترنتی whatchatroom حرف هایی با ارزش وبلاگ اخبار روزانه درباره فناوری اطلاعات و ... مديريت و تئوری های نوین آموزشي